feesje met SVEN

B
Bieelke 16/04/2005 18:06
84.30.30*

Alarm

Alarm

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

T
Tieske 19/04/2005 08:30
194.171.252.*
ja, voor de geloofwaardigheid zou het goed zijn om erbij te zijn.

Maar helaas, de 23e kan ik niet.

Veel plezier en kloot hem maar goed !!

Groeten,

Martijn

J
Juan 19/04/2005 11:37
84.30.17*
Als nu iedereen die niet kan de 23e even een bericht achter laat hier op het forum voor Sven dan plaatsen we die onder elkaar en geven ze aan Sven. Dan moet hij het toch geloven... iets van "Sorry dat ik niet kan komen maar ik rekende op 30 april... blabla... en mijn vrouw en ik hadden al wat op 23... blabla te kort dag blabla"

R
Rene Jansseen 19/04/2005 14:57
62.166.107.*
Mijn pak is hem een beetje te groot, en ik leen het ook liever niet uit.

Een ludiek T-shirt (zoals Bert had bij zijn vrijgezellenfeest) is wat mij betreft voldoende.

Ik denk dan bijvoorbeeld een foto van Sven met de opdruk : gediplomeerd in oud erotische Koreaanse massages.

Of zo.

Staat hij evengoed voor lul.

J
Juan 19/04/2005 17:35
84.30.17*
Ook goed !! doe maar, als hij maar voor lul staat

E
Eric Schoenmaekers 19/04/2005 18:32
195.240.201.*
Sorry,

had al met andere afspraak staan op zaterdag 23 april.

have fun.

mzzl

Eric

H
Harold 19/04/2005 19:35
62.59.107*
Rene heeft mij inderdaad gisteren gebeld . Ik heb de 23e helaas al iets anders.

Dejuu , wat schiet ik weer tekort .

Juan wilde een geloofwaardig excuus ; Zeg maar tegen Sven dat ik erg laat terug kom vanuit Hamburg de 23e en dat ik het heel jammer vindt dat ik niet op zijn ribben-party kan zijn . Hij zal dit meteen geloven , want hij weet hoe vaak ik in Duitsland onderweg ben .

Groeten , Harold

J
Juan 23/04/2005 13:03
84.30.17*
Martijn, ik heb even voor jou het volgende excuus genoteerd:

Sven,

Wat een verschrikking dat je net nu op zakenreis moest, we hadden nog wel zo’n geweldig programma, en nu valt alles in het water. Ik hoop dat je een leuke avond hebt ook al zal het niet die onvergetelijke dag worden die wij voor je in gedachten hadden.

Groeten Martijn

J
Juan 23/04/2005 13:08
84.30.17*
Dit is de brief die ik vanavond aan Sven geef:

Eric Schoenmaekers

Sorry,

had al met andere afspraak staan op zaterdag 23 april.

have fun.

mzzl

Eric

Harold

Sorry Sven,

Ik kan de 23e helaas niet deelnemen aan jouw vrijgezellenfeest , ik zit dan in Hamburg en kom erg laat terug en het was te kort dag om nog iets te regelen.

Veel plezier !!

Martijn

Sven,

Wat een verschrikking dat je net nu op zakenreis moest, we hadden nog wel zo’n geweldig programma, en nu valt alles in het water. Ik hoop dat je een leuke avond hebt ook al zal het niet die onvergetelijke dag worden die wij voor je in gedachten hadden.

Groeten Martijn

Bert

sorry sorry sorry

moet ik deze keer weer verstek laten gaan , overdag zit ik de hele dag voor het werk in rotterdam en weet niet hoe laat ik thuis ben . naar het verleden gekeken zal dit niet vroeg zijn.

Jongens wat een k.. zooi met die zakenreis van Sven, ook jammer voor de organisatie die zo hun best hebben gedaan.

J
Juan 23/04/2005 13:31
84.30.17*
Verder kregen wij vandaag van de ouders een papier voor een album (zelfde idee als wij dus). Jammer dat zij het bij sven en chantal in de bus laten gooien want voor ons is dan straks de verrassing een beetje weg. Anny en ik bellen de wederzijdse ouders om door te geven dat iedereen van de vrijgezellendag dit al doet. Iedereen is natuurlijk vrij om dubbel in te leveren, maar dan weten jullie in ieder geval dat de ouders er ook van op de hoogte zijn, dat een hele groep dit al aanlevert in het Vrij Gezellige Album van Knabbel&Babbel

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |